Gratis afhalen in Zulte
Als u heeft gekozen voor "gratis afhalen in Zulte", ontvangt u na het plaatsen van uw bestelling een persoonlijke e-mail van ons, deze krijgt u meestal dezelfde dag of de dag erna.
(Vergeet niet uw spamfolder te controleren!)
In deze e-mail zullen we de mogelijke afhaaldagen en -tijden afspreken of doorgeven wanneer uw bestelling klaar is om opgehaald te worden.
Indien u kiest voor de optie 'betalen bij afhalen', is het mogelijk om zowel contant als via Payconic te betalen.
Als u uw bestelling komt afhalen, voer dan het huisnummer 270 in, in plaats van 268. Dit voorkomt dat de GPS u onnodig verder laat rijden en zorgt ervoor dat u direct op de juiste plek aankomt.
Bezoekinformatie:
Is de poort gesloten? Aarzel dan niet om aan te bellen. Zodra de poort geopend is, kunt u parkeren op één van de twee plaatsen direct achter de poort. We verzoeken vriendelijk om niet verder door te rijden.
Bent u geparkeerd? Dan kunt u uw bestelling ophalen bij de voordeur van het huis.
Staat de poort al open? Loop dan gerust rechtstreeks naar de voordeur en bel aan.
Retour
Niet tevreden met je bestelling?
Je kunt deze gemakkelijk retourneren. Je hebt 14 dagen na ontvangst om je producten terug te sturen. Stuur een e-mail naar info@holyflame.be met je naam en ordernummer om je retour aan te melden. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening en de artikelen moeten in de originele staat en verpakking worden teruggestuurd.
Van zodra we je retour hebben ontvangen, betalen we binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug.
Belangrijk om te onthouden:
- Retourneren moet binnen 14 dagen gebeuren.
- De artikelen moeten onbeschadigd zijn en goed verpakt worden geretourneerd.
- De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.